Opiskelija osaa
rajata asiakasryhmän ja kerätä tietoa sen asiakaskokemuksista
kuvata valitun asiakasryhmän asiakaspolun eri vaiheet ja kosketuspisteet
analysoida toimintaa valituissa kosketuspisteissä hyödyntäen asiakasryhmästä kerättyä tietoa
yhdistää asiakkaiden ja liiketoiminnan tarpeet palvelumuotoilun keinoin.
rajata asiakasryhmän ja kerätä tietoa sen asiakaskokemuksista
kuvata valitun asiakasryhmän asiakaspolun eri vaiheet ja kosketuspisteet
analysoida toimintaa valituissa kosketuspisteissä hyödyntäen asiakasryhmästä kerättyä tietoa
yhdistää asiakkaiden ja liiketoiminnan tarpeet palvelumuotoilun keinoin.
- Opettaja: Hentunen Milla
- Opettaja: Korhonen Hanna
- Opettaja: Laakso-Seppälä Leena
- Opettaja: Leppänen Pia
- Opettaja: Mönkkönen Tytti
- Opettaja: Natunen Tuomo
- Opettaja: Rytkönen Heli
- Opettaja: Similä Salka
- Opettaja: Soininen Kari
- Opettaja: Vainionpää Tarja