Ammattitaitovaatimukset
Opiskelija osaa:
valmistautua asiakaspalveluun osana asiakaslähtöistä liiketoiminnan kokonaisuutta
palvella sisäisiä tai ulkoisia asiakkaita eri kanavissa hyödyntäen kielitaitoaan
edistää omalla työllään asiakastyytyväisyyttä ja myönteistä asiakaskokemusta.
Opiskelija osaa:
valmistautua asiakaspalveluun osana asiakaslähtöistä liiketoiminnan kokonaisuutta
palvella sisäisiä tai ulkoisia asiakkaita eri kanavissa hyödyntäen kielitaitoaan
edistää omalla työllään asiakastyytyväisyyttä ja myönteistä asiakaskokemusta.
- Opettaja: Heikkinen Antti
- Opettaja: Karjalainen Eija
- Opettaja: Natunen Tuomo
- Opettaja: Raitanen Jorma
- Opettaja: Timonen Marja-Leena
- Opettaja: Väyrynen Jouni